BEWEGING VAN BARMHARTIGHEID
Secretariële ondersteuning gezocht
3 juni 2024 – Na corona hebben we als bestuur veel zelf gedaan, maar we merken dat dit andere vaardigheden vraagt dan nu in het bestuur vertegenwoordigd is. Daarom zoeken we iemand met een praktische instelling die onze mailbox beheert, onze vergaderingen notuleert en de actiepunten en besluiten vastlegt, de administratie van donateurs en vrienden van de Beweging nauwgezet bijhoudt en contact onderhoudt met onze mensen.
Je staat in nauw contact met het bestuur en bent flexibel genoeg om samen te zoeken naar een werkwijze die in deze tijd past.
- Je helpt mee bij het organiseren van activiteiten (bv. mails, aanmeldingen, verwelkomen van gasten, contacten met de websiteredactie).
- De Beweging beschikt over een kantoorruimte in Vught, maar een belangrijk deel van het werk kan ook thuis worden verricht en dus op flexibele tijden.
- De Beweging heeft een financiële administrateur, je werkt hier als secretariaat mee samen maar het bijhouden van de financiële administratie behoort dus niet tot de taken.
Boven alles draag je de Beweging een warm hart toe, heb je affiniteit met het thema Compassie en ben je bereid om je op vrijwillige basis in te zetten voor de Beweging. We denken aan een beschikbaarheid van gemiddeld 6-8 uur per week.
Voel je je aangesproken of heb je vragen? Stuur dan een bericht naar:
Over de Beweging van Barmhartigheid
We zijn een non-profitorganisatie met als belangrijkste missie: op allerlei manieren in de samenleving op de kracht van barmhartigheid en compassie wijzen, zeker in dit tijdsgewricht met zoveel spannende ontwikkelingen. Daarnaast willen we mensen die meer werk willen maken van een barmhartige levenshouding inspireren met workshops, bijzondere ontmoetingen en publicaties (o.a. de website www.barmhartigheid.nl). Het Kloosterhotel Zin in Vught is de thuisbasis voor activiteiten van de Beweging.
Foto: ©Beweging van Barmhartigheid
Reageren?
Ongepaste reacties worden verwijderd(E-mail adres wordt niet gepubliceerd)